Valborg

En ganska skön valborg faktiskt. Vaknade upp feberfri,så himla skönt. Däremot så börjar en förkylning ta fart. Men hellre d än feber. Gick till jobbet å där hade tiderna förväxlats så jag skulle egentligen inte jobba, men fick stannakvar till 12 iaf. Sen käkade jag å Buffy lunch å gick en sväng å stan å spanade in läget.

Väl hemma så satte jag igång mä å städa vi hade inget bestämt angående kvällen men då brukar d sluta med att vi hamnar här. Å så blev d oxå. Min lillebror tittade förbi några gånger å han å hans kompisar hamnade på balkongen.

Vi"gamlingar" drog sen till Platens där den snälle vakten lät oss slippa kön. Örjan å Robban vägrar alltid å stå i kö så d va ju tur att man kunde fixa in oss. Tackar.. En riktigt rolig, spontan kväll!

image410image411

Min kamera ä typ världens sämsta, by the way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0