Lördag-Söndag

Lördagen vaknade man oxå upp mä en baksmälla, inte riktigt lika illa som fredagens men den räckte. Jobbade  på Wiktors mellan 10-13. Så himla skönt, bara tre timmar. Segt iofs, d va kanske 7 kunder inne på dom tre timmarna. Men jag klarade d iaf. Väl hemma så va d bara å packa väskan å åka igen. Jag, Örjan, Pelle, Svensson å Susse drog ner till landet, finns d nån bättre plats å njuta av solen på än där? D första jag gjorde när vi kom ner va å byta om till bikina å la mig på gräsmattan å bara lapade i mig av solen... Grabbarna blandade till ett par GT, faktiskt riktigt gott i värmen. Sen spelades d boccia, vi gick en sväng till sjön, hem igen å tände grillen. Sen följde en himla massa öl å förjävligt många ciggaretter... Puh.. Jag å Susse lyckades å supa ner grabbarna (och oss själva) mä ölspelet. Men när hockeyn började så satte sig alla grabbar framför tvn, då orkade inte jag mer å gick å la mig.






På söndagen blev d bara en massa sol...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0