Händiga Elin

Jag måste faktiskt säga att jag är lite stolt över mig själv. Jag fick ju en symaskin i julklapp men den har tyvärr inte används så flitigt. Men igår så åkte den fram fick ett ryck att sy om ett par gamla jeans. Nu är det så att jag vill ha ett par jätteljusa jeans men har inte riktigt råd eller ork å köpa ett par. Jag har ett par men de är inte så vida så som modet är nu och inte så smala som ett par stuprör. Utan nåt mittemellan fult.. Så jag sydde om dom till stuprör igår.. Wii..

Slipper å lägga ut en massa pengar på ett par nya. Det är därför jag är så dålig på och slänga gamla kläder, dels kan det ju faktiskt bli modernt igen eller så kan man sy om dem.

Nä nu ska jag hitta mer projekt i garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0