Fullt upp..

Hej allihopa! Hoppas ni har haft en trevlig helg..? Tro d eller ej så har min faktiskt varit det, med några bakslag dock.

Helgen har i princip bara bestått av fest å jobb. På fredagen va tjejerna över plus två tjejkompisar till Susse från Åre. Det va himla trevligt fram till att vårat element började spruta vatten å några väldigt tråkiga scener utspelade sig men allt är bra igen. Förutom att vi har fukt i väggen mellan badrummet och köket, men det är sen gammalt. Det blev ingen utgång för min del men det va nog bäst så i och med att jag jobbade på lördagen. Med en skaplig bakfylla och ögonlock stora som tennisbollar (efter några tårar på fredags kvällen) så klarade jag mig igenom dagen bra.

På kvällen vankades det personalfest hemma hos Annelie. Med en massa god mat, dricka, lekar och bokstavligen enn massa SKITsnack. Ha ha! Framåt midnatt drog jag Malin och Maria vidare till Platå. Men måste ju bara säga att Platå är inte alls mitt favorit ställe, så jag stannade bara i typ 40 min sen gick jag hem. Enligt Örjan hade jag en väldans problem med att komma in i trapphuset så han fick komma ner och öppna. =) Aja i säng å några timmar senare upp igen för ytterligare en dag på jobbet.. Puhh! Segaste söndagen någonsin under typ en halvtimma så va d inte en människa i butiken. men den dagen gick ju den oxå.

Har lite bilder från helgen, lägger nog in dom ikväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0