Sömnig

Igår va nog min sämsta dag på länge. Va så jävla trött, orkade knappt lyfta på fötterna å hade inte gjort nått speciellt. Kanske världens jävla blodsockerfall..? Vem vet? När jag äntligen kom hem från jobbet så åts d mat sen somnade jag halvägs in i roomservice. Örjan väckte mig vid tolv å då gick vi å la oss i sängen, jag ä iaf hur uppvilad som helst idag. Vaknade vid kl 7 å va hur pigg som helst!

Tröttheten kanske beror på att d har blivit mycke jobb på sistone å lite sömn.. nähä!!

En annan sak som gör mig stressad ä d här med semestern, eftersom jag jobbar på två olika ställen så finns d många å ta hänsyn till när d gäller semestern. Alla ska va nöjda, tyvärr så kanske inte jag blir d men så ä d ju när man bara jobbar extra å så får ju inte jag nåt betalt på semestern utan tar bara ledigt. Surt...Plus att d kan ju va trevligt å ta samtidigt som Örjan.  Aja.. Ska prata mä A imorn, ska äta frukost på jobbet å snacka lite d blir nog givande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0