Shopping, öl å hockey

Oj vad jag har ränt omkring den här helgen! Den började på fredagskvällen mä en afterwork på The Champ mä Örjan å Lollo. Så himla gött!! Sen mötte jag upp Buffy utanför kikko där vi köpte mä oss sushi å gick hem till henne, sen kom Petting oxå å efter 3 flaskor rött vinglade vi oss ner mot stan! D blev en ganska tidig kväll för mig på grund av överdosering av rödvinet.

På lördagen shoppade jag å Örjan upp resten av våra löner.. Hi hi, nja så illa kanske d inte va men gjorde av mä några tussar ihop... Jag köpte en lång kortärmad cardigan, en tunika/linne en "guld"klocka, en lite portmonä. Sen köpte vi nya muggar å skålar från indiska. Örjan kom hem med 2 tröjor, ett par badbyxor å en klocka! Kul hade vi d iaf.  På kvällen gick jag, Örjan å Robban till bowlinghallen å kollade på hockeyn å drack öl.


Senare mötte jag upp Carro å vi gick en sväng till Platå, där jag inte heller blev så långvarig. Efter att ha skrotat rejält i trappen å gjort bort mig totalt, å mina fötter värkte efter min 11 cm så orkade inte jag mer. Gick till pubben å träffa Örjan å gick hem...  Båda två somnade på soffan efter varsin burgare, gick in i sovrummet typ kl halv 6.. Oops..

Söndagen innebar jobb, å på kvällen samlades hela gänget hemma hos Bufy å drack te/kafffe å åt negerbollar! Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0