Ledig helg


Jag som trodde att jag jobbade i helgen men d gör jag tydligen inte! Så himla skönt.. D jobbiga med å va ledig ä däremot att d kan va lite problematiskt å hålla i sina nyinkomna pengar. Nån som vill gå en sväng på stan på lördag? =)

Petting fyller år imorn, grattis i förskott. 22år, fy fan vi börjar bli gamla nu flickor. Kan d kanske bli en lite utgång då?? Snälla? Örjan ska antagligen till Karlstad å kolla på hockeyn så jag ä karlafri. Om han nu lyckas krya på sig, vaknade upp mä feber imorse. Älsklingen då! Hoppas han inte smittar mig bara för d pallar inte jag när jag för en gångs skull ä ledig.

På lördag bjuds d på smörgåstårta.. mums. Vi får hoppas att d inte spårar lika mycke som d brukar när Petting har kalas. För 2 år sen eller va d 3 år sen, vaknade jag upp mä en fläskläpp å uppskrapat ansikte dagen efter plus att min kamera låg i en snödriva utanför lägenheten. P följde inte ens mä in till stan hon tyckte att d va skönare å ligga bredvid toaletten. Buffy å Susse däremot kom iaf till Platens, men väl hemma fick dom oxå sota för allt jävla vin vi druckit. 6 flaskor på 4 personer + några öl.. Fyy! Aja får som sagt va hoppas att d går bättre denna gång.

Nä nu ska jag gå å göra lite te så man tinar upp lite grann, så kallt mä dörren öppen. Verkar inte direkt fungera för å locka in kunder heller. Men va fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0