Ledig helg!

Gud va skönt med en ledig helg, d va längesen nu! Spenderade lördagen tillsammans med Sara på stan, gick å kollade på lite allt möjligt å tog d bara lugnt. Sen gick jag förbi puben å träffade Örjan å tog en öl. Skön avslutning..  Eller man kanske ska säga början på kvällen! En snabb bärs sen rusade jag hem å började städa å diska. Slängde i Ted Gärdestad skivan i stereon d gjorde d lite enklare å städa..=(

På kvällen kom Sara, Sara, Jonas å Marie hit å jag å Örjan bjöd på mat. D dracks en himla massa alkohol, iaf från mitt håll. Vi spelade guitar hero å lekte charader (säger man lekte? lr spelade..? Vad säger man?) Jättetrevlig kväll, måste absolut göras om!

Lite bilder från kvällen


Å Jonas era paraplyer å halsduk ä kvar, å Sara ditt läppglans.. Bara så ni vet!! =)



Söndagen spenderades i soffan. Åt tacos å kladdkaka å kollade på film, såg "Walk the line" skit bra ju. Konstigt att man inte sett den tidigare...

Kommentarer
Postat av: buffy

tack för senast.det va verkligen jätte trevligt..

2008-03-04 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0