Hockey

Jag å Örjan va på hockeyn i måndags (LHC-Djurgården), hur kul som helst! Man blir ju helt inne i d, i tredje perioden så står till å mä jag upp å skriker.. Tog en bild på fotograferna, några hade hjälm. Jag skulle iofs inte vilja stå där utan, fan va d kan smälla! D såg roligt ut iallafall...



Igår så va vi på The Champ å käkade å kollade på hockeyn, drack några öl. Fy va mycke öl d har blivit å idag ä d bara onsdag. Självklart så vann ju LHC men d va lite väl spännande ibland. Ett steg närmare SM-guld. Efter matchen gick hela gänget å tog en öl på Bishop sen somnade man som en stock kan jag lova. Å vaknade upp inte ett dugg utvilad. D blir nog en långa dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0