Uppdatering

Ja för er som vill uppdatera sig på min hälsa så mår jag lite bättre idag. Har nog ingen feber och nu har halsontet gått över i en förkylning. Vilket är typ 100 ggr bättre än att ha ont i halsen. Igår hade jag nån typ av feberfrossa när jag kom hem, fy vad dåligt jag mådde. Sötnosen Örjan lät mig slippa att gå ner mä tvätten, jag tog ett långt hett bad istället. Gud så underbart skönt. Sen åt jag hallonsorbet och drack typ 10 glas med citronvatten och te såklart.. Jag kollade på en ny serie som började igår Bigshots hette den. Om 4 män i 40 årsåldern, typ lite SATC eller Desperate Housewives fast med män. Skit kul!  Måste ni se.. Tisdagar på 5an. Ikväll är det ju nya Projekt Runway avsnitt, men d kommer man ju inte att få se, fotbollen är ju ikväll! Iofs så vill jag oxå se den men hade man vart ensam så hade man ju kunnat  gleppa runt.. gleppa?? Vad fan heter det??

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Zappa!

2008-06-25 @ 17:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0