hm trött..

Förlåt för att jag inte uppdaterar så himla ofta! Orkar inte riktigt. Det har varit ganska så mycke jobb nu när man är hemma igen.. Igår städade jag och mamma hela hela lägenheten, det blev hur fint och rent som helst!! Köpte lite nya blommor oxå så nu ser d ut som en riktigt vuxen person bor här. Och på tal om vuxen så blir ju jag ett år äldre imorn...!! Wiii. Det är kul att fylla år men ändå inte! Men jag fyller ju bara 22 så så gammal är man ju inte än.

Jag ska jobba hela dagen imorn till 19 så ska Örjan och jag gå ut ochh äta på kvällen. Det ska bli mysigt. På lördag blir det födelsedagskalas för alla vänner. Hoppas att det blir riktigt kul!!

Nä nu kanske man ska shoppa lite på H&M det får man ju faktiskt liten present till mig själv!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: buffy

kan inte du lägga in dina bilderf från barcelona..lr skicka dom till mig lr nått.. puss

2008-06-13 @ 12:21:26
Postat av: Elin

Jo har gjort d nu.. finns på facebook

2008-06-16 @ 10:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0