Hej i värmen!

Shit asså! Jag håller på å dö.. Öppnade på Newhouse idag och det måste va typ 40 grader i butiken. Förjävligt! Kommer va helt slut sen när jag sluta vid 16 och ska ner och jobba på Nilson till 19. En härlig start när man har vart ledig en hel vecka.. eller kanske inte!

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Det har ju hänt så himla mycke de två senaste helgerna å förra veckan. Det har vart bröllop, resa till Barcelona och i helgen har hela gänget grillat och haft det hur trevligt som helst!

Helgen har jag ju färskast i minnet så vi börjar med det.

Vi kom ju hem från Barcelona vid typ 14 på fredagen och bestämde då att dra ihop hela gänget. Grilla lite, dricka lite alkohol och gå ut. Vi satt på en liten gräsmatta uppe vid Buffy, det va tur att det va nära hem till henne för när det kom till att grilla köttet så funkade det inte så himla bra mä 2 engångsgrillar till 10 pers så jag och Buffy fick pallra oss hem till henne å steka på det ist. Men d funkade ju faktiskt lika bra. Hur gott som helst mä Petting egna grillsås å färskpotatis. Smaskens... =)  Sen fortsatter kvällen med lite musik, irriterande småkryp och en massa roliga dricklekar.. =)

Runt 24 så drog vi in till Platens, himla trevligt men det blev en ganska så tidig hemgång för min del. Fick sällskap av en 17 årig kille som frågade eftervägen till tinnis, han sa att han va från Linköping men visste inte vart tinns låg.. hallå? Men han fick göra mis sällskap iaf. Jag tror att han egentligen fiskade efter en sovplats, jag sa aldrig till honom att jag va sambo. Det hade vart ganska kul om jag hade frågat om han ville låna soffan och följde med upp och jag presenterade honom för Örjan. Stackars kille!! Ha ha ha!

Lördagen spenderade jag tillsammans med Clara. Vi gick en sväng på stan, köpte med oss lunch och satte oss nere vid stångån sen satt vi där hela eftermiddagen och bara pratade. Skit trevligt! Sen drog vi upp till stan igen och köpte en glass och satt på en bänk och snackade. Efter det så gick vi till 55an och tog en öl och satt och snackade! Dagen bestod i princip av mat och prat! He he! Måste göras om!

Kvällen blev lugn för min del jag å Örjan köpte hem mat och kollade på fotbollen och myste.. Vi skulle upp tidigt på söndagen och åka ut till landet. Vi köpte med oss mat och grillade, drog ut med båten och solade och fiskade. En perfekt dag med min lilla älskling! Puss... =)

Oj oj.. Nu orkar jag inte mer!
Men jag lovar att det kommer mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0