Födelsedagskalas

Måste säga att helgen inte har varit fy skam asså.

Fredagen å lördagen va så himla härliga. Örjan hade tagit ledigt 1 timma innan hans lunch på fredagsförmiddagen så tog han med mig ner till Guldmagasinet så fick jag välja ut något från Thomas Sabo. Fick ett armband med två berlocker. Så himla fiiint! =) Sen gick vi å fikade på Waynes. En riktigt härlig start på dagen. Sen fortsatte bara det härliga på jobbet, det bjöds på tårta å jag gick bara omkring å va glad hela dagen. Alla va på bra humör å vi skrattade åt d mesta!

På kvällen så gick jag å Örjan å käka mat på Yogi å tog några bärs på BK. Ett bra avslut på en bra dag!!

Lördagen började inte så himla bra dock, försov mig.. Men jag hann till jobbet iallafall, jobbade själv hela dagen det va ganska så skönt. Förutom att man inte får nån rast! Efter jobbet hämtade jag upp smörgåstårtan å gick hem å började fixa inför kvällen. Folket skulle komma till fotbollen så va tvungen å fixa mä lite snacks å mig själv!! =) Efter fotbollen blev det smörgåstårta, en massa alkohol å låtar från den gamla goda tiden. Snacka om Lyktan-disco asså!! Sen blev d ju såklart Platens.. Ångrar att man gick hem ganska tididgt tyvärr... =( Trögo!

Lite bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0