Bröllop 31/5


Ja sista maj så va d dags för bröllop. Det va Örjans kompis Chris som knöt ihop säcken. Det va en helt underbar lördag, vaknade upp lite smått bakfull kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men d va säkert nåt kul! Jo just det, det va ju den där kanaldagen plus att brorsan fyllde 18.. Aja,,! Jag och Örjan gick upp tidag jag gick och handlade frukost och jordgubbar. Satt ute på balkongen och åt frukost, mysigt! Sen drog vi ner till Stångån och solade.

Bröllopet började kl 15.30 så hela gänget skulle träffas kl 14 och ta en öl. Det va ganska kul att gå genom stan uppklädd mellan två kostymklädda karlar. Inte helt fel! =)

Det va en riktigt rolig kväll iallafall. Varmt men rolig! Blev uppbjuden ett par gånger när d vankades dans. Varför dansar man aldrig pardans längre!? D ä ju hur kul som helst..





Så här såg mina fötter ut efter middagen!! Aj aj! Snacka om svullen!!




Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Gravid?

2008-06-10 @ 22:44:28
Postat av: Elin

Ha ha.. Nä d va typ 30 grader ute. Beror nog på d!

2008-06-12 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0