Tv-licens


Puhh lyckades smita undan tv-licens tjejen igår. Örjan hade nyss kommit hem å skulle ner i källaren å kolla om d fanns nån tvätt-tid. På vägen ner mötte han henne tv-licens tjejen... Ha ha! Ringde till mig å sa att jag skulle släcka ner hela lägenheten å inte öppna dörren om nån ringde på. Dom ä lite fula när dom ringer på så ringer dom flera gånger snabbt i rad så att man ska tro att d ä nån man känner. Jag skulle lätt ha trott att d va nån av Örjans kompisar om jag inte vetat att d va tv-licens.. Örjan ringde öven till Lollo i trappen bredvid som i sin tur ringde till nån annan. Så d va nog inte många som öppnade dörren!

Örjan fick stanna i källaren i typ en kvart innan han kunde komma upp, men tjejen hade inte gått än. Så han fortsatte några trappor upp mot vinden. Ha ha!! Men vi lyckades iaf.. Yes! Så om ni ska hem till mig den närmsta veckan så ring först, annars öppnar jag inte dörren!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0