Partaj å jobb..

D har varit full fart i helgen, både mä jobb å fest. På fredagskvällen blev d förfest och sedan utgång. Sista gången innan Linda åkte till Australien. Hon ä nog framme nu föresten.. så avis! D va en rolig kväll som vanligt, mycke folk på platens dock å dom spelade min nya favorit låt, Barracuda... =) Jag å Robban tog taxi från Filbyter ner till hemköp snacka om lata.. Men d regnade faktiskt en massa ju!



Sen upp å jobba lördag-söndag.. Hur lugnt som helst, så tråkigt!

Å nu ny vecka å ska jobba varje dag.. Men ä som tur ä ledig i helgen =) Första på över en månad. Tror jag håller på å bli sjuk, va pågång lite förra veckan men d gick över. Men nu ä d tillbaka igen kan verligen inte va sjuk iom att jag jobbar för andra som ä sjuka...

Aja nog om allt jobbsnack iaf!!

180486-340


Ha ha... Hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0