Nytt år

Jaha, då va d 2008.

Ett år går fort.. känns som att mitt liv har rullat på bra. Har så många underbara saker i mitt liv, jag har världens bästa pojkvänn, jag älskar mitt jobb å har underbara vänner.. Aja inte bli sentimental...


Nyårsafton firades iaf hemma hos Svensson i Ekholmen. Där d bjöds på en massa god mat.. Hummer till förrätt å världens godaste gös till varmrätt. Som Lollo tydlien hade fångat själv! Mmmm... Kvällen fortsatte mä charader så himla roligt, ha ha ha!! Fläskhare åt biff va en krånglig jävlel. Tolvslaget firades på uteplatsen mä skumpa flaskan i högsta hugg.. Skål för fan!!!




Ps. 1års jubelium på nyårsafton. 1 år sen Örjan sa att han älskade mig för första gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0