Mycke tankar i skallen

Idag har d bara snurrat i skallen, går å tänker på så mycke saker som jag skulle vilja göra! Många å många föresten d ä två saker jag skulle vilja göra. För d första skulle jag vilja börja sy, fick ju en symaskin i julklapp som jag inte ens packat upp. Så idag har jag gått å tänkt på att jag ska sy en kjol, har en kjol som jag älskar å då tänkte jag att då kan jag ju sy en likadan men kanske i en annan färg. Måste bara köpa tyg, papper, nålar pennor å en massa andra bra saker som man behöver ha när man ska sy. Måste bara.. d ä just d! Ä för lat för att ta tag i d å gå å köpa alla dessa saker. Men d borde jag för tycker att d ä så kul å sy.

Sen har jag gått å tänkt på att man kanske skulle försöka å fixa till badrummet. D ser ju faktiskt förjävligt ut, skäms när d kommer folk hit! Så jag går å funderar på hur man kan göra för att på ett så lätt å billigt sätt som möjligt göra d lite snyggare å att d finns lite mer plats för förvaring. Iom att vi bor i en hyresrätt så vill man ju inte betala för mycket, vill ju inte gynna hyresvärden eftersom han totalskiter i sina lägenheter. Åhh blir arg bara jag tänker på d..
Men får se, ska gå å spana på lite billiga badrumsprylar nån dag. Kanske kommer en före å efter bild om jag nu kommer igång å tar tag i d!

Ha d sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0