Helgen som varit..

Har haft eb väldig skön helg, som jag har tjatat så mycket om så har jag varit ledig! =) Jag slutade 16 på fredagen, så himla skönt. Så träffade jag Örjan å Svensson å gickl en sväng på stan. Tog några öl å käkade mat på Bishop, fick sitta i den nya "flygavdelningen" som inte var öppen än... woho!. Har aldrig varit där förut, snacka om cool inredning. Men man drog vääl ner medelåldern där rejält när jag klev in! Ha ha!

På lördagen gick jag å Örjan upp kl 7, ja jag skojar inte. Hade tvätttid å va verkligen tvugna å tvätta. Men ganska mysigt ändå. När vi äntligen hade tvättat klart så va kl 12, I princip hela dagen va kvar så vi gick en sväng på stan. Tänkte att man kanske kunde hitta nått snyggt till kvällen då vi va bjudna på 30årsfest. Surprise party, ganska kul när födelsedagsbarnet va nere hos oss å lånade en gratäng form å frågade vad vi skulle göra på kvällen. Vi hittade på en bra historia om att vi skulle ut till Grebo på fest. He he men icke!!

Festen va rolig fram tills min lampa släcktes å jag inte minns ett skit. Har inte ett minne efter att bandet spelat. Nån kunde lika gärna dragit ett baseballträ i skallen på mig så jag däckat av. Så lite minns jag.. Fy! Har en känsla av att jag gjorde bort mig ganska rejält.


Men såhär glad såg man ut i början av kvällen..=)
180486-341

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0