Dålig dag!


Vaknade upp  imorse å kände precis villken dålig dag d skulle bli. En massa stress, lite "skäll" å så trött på folk som inte vet hur man tar hand om sina skor. Får in så många onödiga reklamationer bara för att kunder inte har en aning om hur man tar hand om skorna såhär på vintern. Tycker man står å matar d till kunden hela dagarna men men... Jag ä inte bitter! Ha ha!

Jag jobbade hela förra veckan å helgen. Med undantag av nyår såklart.. Å nu blir d jobb hela denna vecka oxå. Inte ledig fören näst nästa helg! Å då ska jag njuta av ledigheten kan jag lova. En hel lördag-söndag ledig, d va ett tag sen kan jag lova! D som ä bra mä å jobba ä att man inte slösar bort en massa pengar. Hinner lixom inte!


Ska hem till älsklingen om en halvtimma. Höjdpunkten på denna dåliga dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0