Brr kallt.

Fy ligger här i soffan å fryser. Va ute å gick imorse å fick aldrig riktigt upp värmen. Brr.. Ligger å funderar på vad jag ska hitta på idag. Vet inte riktigt om jag jobbar idag, Yvonne har inte hört av sig än så får se. Kanske ska gå en sväng på stan å gör av mä lite pengar.. näää! Verkar ju dumt. Vi får se..! Skönt å va lite ledig efter att jag jobbat hela helgen..

På tal om helgen. Jobbade som sagt, lite roligare den här helgen eftersom folk fått lön. Å ingen middag blev d heller eftersom Buffy blev sjuk, krya på dig!! =) På lördagkvällen satt Örjan å jag på soffan å drack rödvinn å hade ingen aning om vad vi skulle göra. Som tur va så hade hans kompis Per fest så vi åkte dit, Robban hängde på å Sara. D va himla trevligt, väl inne i stan så gick vi till Mörners fy fan för köerna överallt annars. Aldrig i livet  säger jag bara..

Gammal bild från Platens.. Snart 3 år sen.. He he!

image343 

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä du det är väl snart två år sen? Är ju våren innan årets bästa sommar och den var ju för två år sen i sommar?

2008-01-30 @ 18:46:04
Postat av: Elin

Ja ja.. kan stämma! Längesen va d iaf...=(

2008-01-31 @ 11:39:14
URL: http://kalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0