1 år av bloggande..

Hurra, hurra, hurra!

Idag fyller min blogg 1 år. D roliga ä att jag står på exakt samma ställe som jag gjorde när jag startade den, på jobbet! Örjan skulle precis åka till Thailand i 4veckor, startade den nog lite av ensamhet.. Låter d konstigt??
 
Ja å vad ska man säga om min blogg då? Hmm..? D har blivit många festbilder, mycke klagande å mycke snack om ingenting. Jag ä väl inte den bästa på att uppdatera bloggen men d finns dom som ä sämre. Å jag ä ju inte direkt den som har mest besökare men några hängivna stackare (sorry) verkar tycka att d ä intressant å läsa lite om mig. Å d tackar jag er för! Håll ut.. Ha ha!

Nu följer ett helt nytt år av onödiga inlägg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0