The last king of Scotland


Jag å Örjan hyrde The last king of Scotland i söndags, jag tyckte att den va jättebra. Verkligen en film att rekomendera. D jag tyckte va dåligt däremot som inte direkt har något med själva filmen att göra var omslaget. Filmen handlar om en ung läkare som efter examen åker till Uganda för att jobba som just läkare ute på landsbygden. Men som efter ett möte med Idi Amin blir hans personliga läkare. Å jag skulle vilja påstå att han har huvudrollen, James McAvoy. Men han är inte med på framsidan som ni ser. Utan han ä med på en pyttepytteliten bild på baksidan. Skulle jag ha huvudrollen i en film så skulle jag iaf vilja va med på omslaget.. Ist ä d tre bilder på Forest Whitaker, som spelar Idi Amin. D ä väl ok, men sen ä d en bild på en av hans fruar som inte alls har en stor roll i filmen.. Var ä huvudrollsinnehavaren?? En liten grej jag stör mig på bara.. Tråkigt!

image355

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0