Ted Gärdestad


Ohh.. Här har ni ett nytt Ted Gärdestads fan!! Yvonne har haft med två samlingsskivor med Ted till jobbet som jag står å diggar till hela dagarna, eller ja några timmar om dan! =) Många låtar som jag aldrig hört som ä hur bra som helst, som Kaliforniens guld å Snurra du min värld..  Sen sånna låtar som man hört förut som Come give me love, som förövrigt spelades varm på min 20års-fest, å Jag ska fånga en ängel.. Så grymt bra, jag har hamnat i Ted-träsket...

Ställer du upp om du blir bjuden,
Även om ditt samvete kommer I kläm?
Men du är väl inte förbjuden,
Att följa med hem?
När ska vi gå hem?

Tycker du det är viktigt
Att du känner mig,
Kan vi börja det försiktigt
Du kan lita på mig..


Jag ska fånga en ängel,
Fånga en ängel
Ängel från sjunde himlen
Vill du vara min ängel?
Vara min ängel?
Ängel I sjunde himlen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0