Pinsam man ä då!

Ha ha, pinsamt inlägg man skrev i fredags.. Som sagt full va man ju, när jag kom hem satt Örjan å hans jobbarkompisar här å drack. Då blev d ett par öl för mig oxå å när dom gick vid 20 så fortsatte jag själv. Skulle träffa Clara uppe på stan senare... Påväg in till stan så blev jag typ kidnappad av 2 skumma brudar som drog med mig till nationernas, som tur va så unde jag smita iväg till Platens ist. Där träffade jag Clara å kvällen blev himla trevlig..=)

Va ju ledig i helgen, så himla skönt.. Örjan å jag gick en sväng på stan på lördagen, köpte sten bla.... fråga inte!  Gick å bara myste förutom när man kom utomhus, villket jävla väder!!

På kvällen så gick jag,Sara, Sara å Carro ut å åt på Kikkobar. Testade sushi för första gången, helt ok! Kommer jag nog käka flera gånger. Efter d blev d utgång, BK å e snabbis till Platens..  Tack för en trevlig kväll brudar!!
Tog en massa kort oxå men den här kvällen verkade alla ha svårt å bli bra på bild! Här kommer några av dom "bästa"! Ha ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0