Märkliga människor

Inte konstigt att d inte ä så många inne å kollar på min blogg när jag uppdaterar så sällan. Har jobbat mycke i veckan å har bara inte haft lust lr ork.... Har kännt mig lite halvkass i veckan, men har ändå lyckats hålla mig borta ifrån feber å förkylning!

Har jobbat nu både igår å idag, å blir så trött på vissa kunder. Igår tex vi stänger ju kl 16 då stänger vi av rullrappan å musiken så att folk ska fatta att vi vill gå hem. Men ändå så kom d ner en kärring mä sin gubbe å satt sig å prova skor. Laila sa trevligt att vi faktiskt stängde för 5 min sen, villket på kärringen blir rasande å tyckte att då ska vi minsann skulle stänga dörrarna. Villket vi hade gjort iaf så att man inte ska kunna gå in men ut. Men sen kan man ju undra varför ä d tyst i butiken å rulltrappan avstängd?? Hmm?? Hon skulle tydligen aldrig mer komma tillbaka, villket alla vi nog uppskattar för sånna människor vill man inte ha å göra mä.

Sen va d ett annat par i butiken som uppmärksammade den arga kärringen å frågade om d va bråttom med nånting! Jag svarade att vi faktiskt bara ville gå hem.. Sa inte att jag hade jobbat sen kl 10, utan rast, hade ont i huvet, va hungrig, kissnödig å röksugen... Sen stannade dom kvar i 10 min tilll... Folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0