Hon är sjuk! FÖRKYYYYLD....!!


Hej allesammans!

Jag har då inte haft nån bra avslutning på förra veckan, å ingen bra början på denna! Jag har gått å blivit förkyld! AJ aj aj..=) Örjan var magsjuk i fredags å jag förkyld, som ni kanske förstår världens roligaste helg. Jag klarade mig som tur va ifrån magsjukan. Har världens bästa tips för dig som vill slippa magsjuka, har någon i familjen eller din omgivning magsjuka svälj 10 st vitpepparkorn varje morgon. Det har hållit mig borta ifrån d iaf! =)

Har jobbat hela helgen ändå, har ju inte direkt haft nån feber. Linda ringde mig igår föresten! AsGÖTT å höra ifrån henne. Hon va lite halvpackad (lyllo) å snacka på som fan, fick prata mä nån snubbe som ville gifta sig mä mig.. ha ha lycka till. Han tog mig på orden när jag sa att jag var "hot", människan har aldrig sett mig.. Lättlurad!
Saknar dig grymt mycke Linda!!

image352

En sommar för aslängesen när jag fortfarande va tillsammans mä Danne å gick på gymnasiet!
"Strike a pose"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0