Händelserik helg

Ja d har varit en händelserik helg. Fast d känns ändå som om jag inte har gjort nåt.. Ehh?
 
I fredags va iaf jag, Örjan, Sara å Sara å bowlade. Gick väl sådär, bättre andra omgången men våran bana höll på å krångla hela tiden så hann inte spela klart. Tror att vi brudar börjar bli gamla... för alla tre började klaga på att d va så himla hög musik i bowlighallen, lr så va d bara för att vi va nyktra! Men man ä väl ändå där för att bowla å umgås mä varandra..? Vore trevligt om man kunde prata mä varandra utan att behöva skrika.. Bara ett förslag! Blev några bärs iaf  men Örjan å jag gick hemåt vid tolv nångång, vet inte om Sarorna fortsatte ut. D blev en trevlig kväll!

På lördagen blev d bara 3 timmar på jobbet. Har haft en ung tjej i min ålder nere några gånger som har satt i system att reklamera sina skor. Hon försöker med allt, när hon inte fick reklamera en sommarsko för en sliten sula så gick hon hem å klippte upp en söm å kom tillbaka. Va så jävla taskig mot M, tror att hon ä bättre å vet mer än alla andra i hela världen. I lördags va hon iaf nere med en tjekompis å provade igenom alla våra vita typskor. Jag försökte hålla lite koll på dem men va ju tvungen å ta hand om dom andra kunderna. När jag kommit tillbaka från lagret så låg d 10 par skor på golvet vid sittpallen som va hur skitiga som helst. Endel hade blivit trampade på tom.. Hur fan ä en sån människa funtad? Snacka om å inte ha nån respekt för nån annan. Hoppas hon aldrig mer kommer tillbaka..! Åhh blir förbannad bara jag tänker på henne!Jävla f****... Aja skit i henne!

Efter jobbet åkte vi hem till Mammma å Pappa. Spanade in nya köket eller ja nya tapeter å matsalsmöbler. Hur fint som helst. Anledningen till att vi åkte dit va för att mamma fyllde år i tisdags så vi skulle gratta henne lite. D bjöds på kaffe å tårta, tycker att d ä sju gånger godare å dricka kaffe ur små kaffekoppar måste skaffa sånna.=)
På kvällen hyrde Örjan å jag en film å myste i soffan.. En ganska så lugn helg mä andra ord. Fast d kan ju va skönt ibland, kan man ju ta ut svängarna lite mer nästa helg..=)

Söndagen va hur skön som helst. Örjan å jag gick upp ganska tidigt å gick ut å gick. Tyckte att efter allt ätande i helgen så kunde d behövas. För d skulle inte bli mindre mat under söndagen, först värsta brak frukosten. Sen bjöd Örjans mamma på världens godaste tomat å fisksoppa, å efter d kaffe å chokladpudding.. puhh..

Så nu ä d dax å hålla igen lite...!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0