Beroende


Jag har blivit helt beroende av att beställa saker över internet. Började i julas när jag beställde 2 julklappar på CDON, hur smidigt som helst. Nu har jag hållt på å skickat efter en massa saker från HM, har skickat saker fram å tillbaka typ 5 gånger innan jag blev nöjd å nu ä jag nöjd. Har bla. fått 2 oversize linnen ( svart å grått) en ljusgrå pennkjol, som jag ä lite osäker på om jag någonsin kommer å använda men fin ä den.. Ett par ascoola glasögon, som finns mä på bild i ett tidigare inlägg och igår kom de här två. Fattar inte varför jag inte beställde dem från början..? As heta..



By the way...Igår gjorde jag å Örjan quesedillas för första gången, hur gott som helst! Å jag gjorde nog världens godaste guacemole.. Nam nam..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0