Julmarknad

Igår så var Örjan och jag på julmarknade i gamla Linköping. Det var trafikkaos ute i valla, det var hur mycket folk som helst. Jag hade ingen aning om att det var så populärt. Vi köpte lite naturgodis och så drack jag glögg, det var mysig stämning men inte direkt nått att ha.. Men kommer säkert åka dit nästa år igen. När vi kom hem så julpyntade vi med de få saker vi har...  och det blev riktigt mysig!!


Nu är det en ny vecka och jag ser verkligen fram emot den. På torsdag så ska vi ha julfest på jobbet, och på lördag så hade jag och Örjan tänkt att ha glöggfest... Sen så blir det väl 2 trippar till simmhallen med Susse, det ser jag verkligen fram emot. Det är så himla härligt, vi simmar 1km sen bastar vi och bubblar, till sist brukar det bli 2 åk i vattenrutschbanan!

Nä nu ska jag göra mig iordning och gå till jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0