Lördag

Ja i lördags var det dags igen. Efter jobbet så gick jag hem och sov i ett par timmar, fixade lite käk och sen runt 22 så kom Susse. Vi tänkte att vui kunde ju lika gärna gå ut när vi inte hade nåt bättre för oss. Det blev ett härligt ihopplock av alkohol från fredagskvällen, öl, vin irish coffe och GT.. Mmm.. Örjan kom hem ifrån Ängelholm vid halv tolv lite små rund under fötterna. Det hade tydligen varit ett jävla liv under matchen.. Susse och jag gick då till Mörners och kom fram till att det ända sättet för mig att bli av med min fruktansvärda träningsvärk va att dricka några shots. Smart ide som fakliskt fungerade =) Minns inte att jag hade nåt mer ont under kvällen!! Ha ha! Sen gick vi en kort kort stund till Platens men det va sådär plus att vi ville träffa Jonas och Susses syster som va på Harrys. Som tur vad så stod en av Panaxiakillarna i dörren så vi fick komma in... Annars så kan dom vakterna vara ganska träliga om man inte har fyllt 23! Vi hade det iallafall skit kul!!

Bilden är inifrån toaletten och det är andra bilden där jag ser helt vinnögd ut.. Vad fan är det för fel på mig??



Kommentarer
Postat av:

Va tog vi en bild....fan har inget minne av det asså...nästa gång får du shota sj när du har tränningsvärk.....=P

2008-12-15 @ 12:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback