Aoooo!!!

Jag skulle göra vad som helst för att få gå hem och lägga mig i soffan. Jobbar idag..=( Trodde att jag skulle få en helt ledig helg men hade lovat Y för längesen att jobba hos henne och det hade jag ju självklart glömt bort. Så nu står jag här med en sån fruktansvärd träningsvärk efter mitt lilla träningspass igårmorse. Fyyy fan, jag kan inte gå normalt och vi ska inte prata om att gå i trappor... Aaaaajj!! Lite seg i huvudet är jag oxå efter gårdagen... Susse, Clara och Marie va hemma hos mig och egentligen så var det meningen att vi skulle dricka upp glöggen från förra helgen men Susse bjöd på Irish coffe istället.. Vi kollade på idolf-finalen och dansade fuldans =) sen gick vi en sväng till Mörner för att till sist hamna på Platens.. Ännu lite senare så gick jag och mötte Örjan och gick ner på Maxim skickligt att hinna med 3 ställen på en kväll!!
Jag tog en massa kort som jag nog ska lägga ut när jag kommer hem, som sagt fuldans va det!!


4 timmar och en kvart kvar sen bli det soffläge...=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0