Ute igår, ja jag vet!

Egentligen hade jag tänkt att ta det lugnt igår. Slutade jobbet, gick ett varv runt stångån. Under promenade började tankarna mala... En utgång ikväll kanske?..  Hmmm..  Hörde om Buffy va på å det va hon. Villken tur! Så jag begav mig dit... Vi drack baccardi å cola, snackade om allt mellan himmel å jord.. Eller kanske bara om karlar å sex..? Aja. Karin kom förbi å umgicks ett tag oxå. Sen gick vi ner till Platens, träffade Örjan.. Villken chock, visste att han skulle till Brage å dricka bärs å spela poker men inte att han skulle ut. Han gick hem ganska tidigt dock.

Under kvällens gång hann vi få i oss ett par fisherman shots, gå på den lätta "jag ska bara prata mä bartendern" från en tjej som helt enkelt ville tränga sig i baren, snacka om att vi ä blåsta... aja hon va dum i huvet iaf men vi fick ändå beställa före henne, yes... Tro på fullaste allvar att en kille va gay frågade om detta stämde villket det naturligtvis inte gjorde. Pinsamt..

Aja, sån ä jag. Pinsam!!

Tack Buffy för en riktigt rolig kväll!


Ser ni att det ser ut som en gubbe! (scrolla ner)

Kommentarer
Postat av: buffy

tack själv.. fatta dock inte vad som hände..vart så jävla packad när jag kom hem! o idag är jag galet bakfull..fyy.. men roligt va det.puss

2008-08-07 @ 14:11:23
Postat av: Elin

Ha ha!! jo tack d blev nog nån shot för mycke.... Du har ju tur som slipper jobba idag iaf! =(

2008-08-07 @ 15:58:08
URL: http://kalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0