Sköna gröna Grebo


Vi började eftermiddagen med att promenera upp till klockarängen och kollade när min brorsa spelade, dom är faktiskt riktigt duktiga. Snacka om att man är en stolt syrra! Stannade även kvar och kollade på Per Gössel, hade ingen aning om att det va Phalèn.. Riktigt rolig parodi på Per Gessle.. Hade vart och kissat och när jag jag var påväg tillbaka så frågade Tobbe om jag inte såg vem det va. Å jag sa glatt att det ju va Per Gössel, men när jag gått å satt mig igen så såg jag ju att det va Phalén.. Aja kul..


Sen drog vi till Susse och grillade lite å drack en massa!


Ehh??


Påväg tillbaka till klockarängen..

Snusk-Tobbe va riktigt bra.. Äger numera ett ex av hans skiva.. =)

En riktigt rolig kväll som tog slut för fort tyvärr.. Men nu har vi ju lärt oss till nästa år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0