På bättringsvägen..

Idag är första dagen som jag har tagit ledigt för att jag är sjuk på typ 2år. Känns riktigt skönt.. Få en hel dag att vila upp sig på. Och måste säga att jag känner mig bättre. I tisdags natt hade jag väldens feberfrossa, först frös jag sen höll jag på att brinna upp...Det va skit läskigt, så dålig har jag inte varit på länge. Sen upp och jobba igår, då va man ju inte direkt hundra men fick som tur va sluta tidigare.

Idag har jag mest ont i nacken och fram i halsen och bihålorna. Lite huvudvärk också...

Nu hade jag tänkt att ta en lite kort promenad för att få lite luft!

På lördag är det fest!!


Kommentarer
Postat av: bullseye

Klimakteriet?

2008-08-14 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0