Helvetes jävla skit!

Fan, fan, fan!

Jag har ont i halsen!

Perfekt timing, jag jobbar en massa den här veckan och kan absolut inte vara sjuk. Blir jag sjuk så får jag jobba iallafall för jag kan bara inte va hemma. Finns ingen som kan jobba ist för mig.. Plus att Örjan har 30års kalas på lördag. Kollade föresten på smhi hur vädret skulle bli. Kul med regn och 12 grader, härligt! (Vi ska va utomhus) Jävla skit!
Jag hade desutom bestämt mig för att ta tag i mina promenader nu när jag jobbar regelbundet, va visserligen ute och gick imorse men vi får se hur jag mår imorn. Har försökt å kurerat mig med en massa c-vitamin nu på morgonen. Hoppas d hjälper lite..

Nån som vet nån bra huskur? Eller nåt annat bra mot halsont??

Kommentarer
Postat av: Sara

Bafucin (tror det stavas så) på Apoteket är jättebra mot ont i halsen (eller svalgrodnad som det även kallas). Vitlök funkar också överlag mot förkylning.

Lycka till!

Kram!

2008-08-12 @ 13:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0