Biofobi

Jag har ett allvarligt problem..

För ungefär ett halvår sen när jag och Örjan skulle gå och se American gangster så var jag tvungen att lämna biosalongen för att jag mådde så himla illa och höll på att spy. Jag kunde inte spy men kunde heller inte gå tillbaka in i biosalongen igen så jag och Örjan fick gå hem. Vet inte varför, men under en period i vintras så mådde jag illa så fort jag skulle äta det gick över som tur va eftersom jag älskar mat.  Men nu varje gång jag går på bio så mår jag illa. Det måste helt enkelt va når psykiskt, att jag är nervös över att jag ska må så dåligt igen och pga det så mår jag faktiskt så dåligt igen. Helt sjuk.. Men nu har jag lärt mig att hålla ut, inte lätt när det känns som om man har spyan uppe i halsen. Men försöker dricka mycket kolsyra så man kan rapa och helt enkelt försöka glömma bort att jag mår illa. Inte lätt men det brukar sluta efter en halvtimma. Så himla skum man är då!

Aja vi såg iallafall nya Batman filmen den va verkligen jättebra, förutom en att en jävel i salongen satt och garvade genom hela filmen. Visst att vissa saker va roliga speciellt Jokern på nåt tragiskt sätt men det är ju för fan ingen jävla komedi.
Bra film iallafall.

Innan bion åt vi på Mörners, jag åt en laxplanka mä hollandaisås. Typ värdens godaste sås.. MMmmm!!! Rekomenderas, fan va gott det va!

Ikväll bli det inflyttningsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0