Tillbaka hemma

Ja då va man hemma från sin Stockholmsresa. Började morgonen med å kliva på fel tåg, lyckades dock gå av innan d hann å åka iväg. Puh! Väl framme i sthlm  hittade jag lätt till kungsgatan å d första man får höra påväg dit av en äcklig å ful kille ä "Åhh sexy å bla bla bla" Jävla äckel. Å på lunchen satte jag ett fiskben i halsen som inte ville komma upp igen, men lyckades efter nån minut på toan. Så jävla äckligt!

D blev iaf en helt ok dag! Men hade förväntat mig att dom andra personerna där skulle va lite trevligare å öppnare. Men inte direkt nån som bjöd till. D tyckte jag va konstigt! Men bra utbildning å d va ju faktiskt därför jag va där!


Nu blir d hockey å köttfärslimpa mä grabbarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0