Skandal

Hej alla glada!

Eller i Linköping ä d inte så värst muntert idag! =( LHC tog inte SM-guld iår heller.. Jag va själv på matchen igår å ska jag ge min partiska syn på d hela så måste jag säga att LHC va så himla värda å vinna igår! Seriöst!!  Dom va klart bäst i andra å tredje period. Ett bortdömt mål igen å ett mål som domaren råkade blåsa lite för tidigt på. Inte dom bästa förutsättningarna för å vinna. Dommaren va en lite fegis, fy fan! Många besvikna miner påvägen ut från arenan å jag som egentligen under den vanliga säsongen inte ä så himla intresserad av hockey höll nästa på å börja grina. Örjan höll på å få en hjärtattack iom att d blev sudden death kan kanske oxå ha lite å göra med den kvarhängande baksmällan.  En härlig blandning..

Clara hade ringt tidigare på kvällen å undrat om jag skulle mä till Platens å jag va lite kluven eftersom  jag jobbar idag. Men hallå ni känner mig klart d blev platens. Väl hemma blev d ett klädombyte ni fattar inte hur varmt d va inne i hallen på ståplats, hade egentligen behövt å duscha men d blev en raggardusch ist. Alkohol då? Jo hade ju inga öl hemma, så jag länsade d sista ur min "kvarglömt" flaska problemet va bara groggvirke? Örjan å jag hade hämtat mat på McDonalds innan matchen å på köksbordet stod två halvfulla muggar mä avslagen cola, perfekt! Lite is i oxå, d blev nog världens sunkigaste drink. Men den slank ner den mä! Clara å Becka kom förbi å vi länsade mina småflaskor mä nån typ av likör som jag fick från Petting när hon vart nånstans, utomlands alltså! D va precis va Becka behövde men för mig va d inte riktigt nog. Vi gick vidare till Platens där va d bra drag, Takida hade tydligen spelat på Cupolen så många hade fortsatt till Platens. Jag stannade väl där nån timma innan jag gick till L´orient å träffade Phalen. D va ju ett tag sen.. Helt plötsligt så stannar en stor buss utanför å Takida kliver in genom dörren. Fast jag har ändå ingen aning om hur dom ser ut men dom va där iaf. Jag snackade i baren mä en kille som tydligen hängde mä dom på turne men inte spelade i bandet han va jättetrevlig å sa att dom hade vart där å ätit på dagen å tänkte ta en öl efter spelningen. Coolt att dom va där, inga jävla divor som vissa andra band...

Aja gick iaf hem runt halv 3 å nu står jag här på jobbet å väntar på att d ska komma några kunder....

Långt inlägg då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0