Ny dag


Ja det kom en ny dag iallafall. Det kunde man knappt tro, gårdagen måste ha varit en av de längsta dagarna i mitt liv.Jobbade till kl 19 lite febrig å ont i halsen ingen bra kombination om man vill att dagen ska gå fort. Idag kommer det säkert bli likadant, känner mig lite bättre idag men inte hundra. Jag ä inte så sjuk så jag måste va hemma, men tillräckligt sjuk för att inte kunna sköta mitt jobb ordentligt. Plus att jag kan inte bli sjuk, då skulle personalbristen på jobbet bli aldeles för stor.

Å så är det Valborg på onsdag, jag jobbar som vanligt. Hoppas på att nån annan sköter planeringen för vad som kommer att hända denna dag. Valborg va jättekul när man va 15 men nu tycker jag bara att man har problem med att komma på något att göra. Läste att vädret inte skulle bli toppen heller. Aja d löser sig...

Ledig förste maj oxå, så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0