Inget partaj

Jaha, d blev inget kalas ikväll..=( Buffy ä sjuk! (krya på dig) Så jag ä lite deppig.
 
Men efter jobbet så gick jag ett varv runt stångån, kände mig hur pigg som helst när jag kom hem. Tog en dusch å gick in i köket å möttes av ett berg av disk.. Puhh! Om jag nu skulle få nån mat så va jag bara tvungen å ta tag i det. Tog fan en halvtimma å under tiden så blev jag hur trött som helst. Lyckades iaf å laga lite mat å nu sitter jag i soffan mä ett helt grabbgäng som kollar på hockey, kvalserien, villket jag inte direkt ä intresserad av. Kunde inte LHC spela idag oxå!? Å H&M hemsida funkar inte heller så vad ska man göra? Suck!!

Imorn blir d däremot hockey inte i Cloetta center men nånstanns. Heja LHC.. ha ha!


Fredag imorn! Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0