Helt slut, jobb, jobb, jobb...

Hej alla vårglada!

I förrgår hade jag ovanligt många unika besökare på min sida, så himla kul att en liten skara iaf läser min blogg ibland! =)

D blir mycke jobb för mig den här veckan, igår va jag helt slut när jag kom hem. höll nästan på å bryta ihop när jag märkte att vi inte hade nåt mjöl hemma (skulle göra fläskpankaka), så jag fick gå till affären en gång till!! =( När Örjan kom hem så visade d sig att vi faktiskt hade mjöl hemma då höll jag på å börja tjuta igen...

Igår började jag 9.30-16.10 på Nilson, 16.10-18.00 på Newhouse å sen 18.00-19.00 på Nilson igen. P hade världens migrän å va tvungen å gå hem. =(  Under dessa 9 och å en halv timmarna så hade jag en halvtimmas rast. Å idag blir d likadant, 10.00-13.00 på Newhouse, 13.00-19.10 på Nilson å en halvtimmas rast. Puh! Men vad gör man inte..? Måste ju bara. Jag ä iaf ledig på söndag jag å Örjan ska åka ner till landet å bara ta d lungt kanske fiska å grilla lite. Jag hoppas bara att d blir fint väder!

Jag orkade iaf upp å gå en sväng runt ån idag, då brukar man piggna till lite å än så länge så känner jag mig peppad å jobba idag. Å jag ser verkligen fram emot å få jobba på lördag när d ä löning å allt. Kom å köp skor!!!

Ha d så bra ute i vårsolen!!

Kommentarer
Postat av: Clara

Oj jobba inte ihjäl dig vännen! :(

tänk på att det snart är lön som sagt och bästa vädret! :) jag kommer gaaaranterat och köper skor av dig inom kort!!

vi hörs!
puss

2008-04-23 @ 17:11:13
URL: http://noggerblack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0