Helgen har passerat igen

Fy vad fort både veckorna å helgen går nuförtiden.. Här kommer min vanliga helguppdatering.

Helgen började bra. Slutade jobbet vid 19 på fredagskvällen å efter ett snabbt klädombyte hemma så begav jag mig till Buffy. Hon skulle laga mat till mig plus att vi skulle dricka vin å d tackar man ju inte nej till. Hon hade gjort en jättegod pastasallad som jag absolut kommer göra igen.. Mm..  Kollade på lite youtube-klipp, ett som verkligen satte sig va när Robert Gustavsson ska härma vinprovar-Bengt i nyhetsmorgon. "2234 på systembolaget, smakar äldre herre på mellandagsrean med lite mjäll skjortkragen" ja nåt sånt.. Vid 22 så kom Petting hon hade vart å firat sin födelsedag mä sin mamma. Efter några glas vin å några timmar senare ringde vi på en taxi å drog ner till Platens. Lika trevligt som vanligt, förutom den där jävla garderoben. Fattar inte hur d kan ta 45 min för å få hämta ut sin jacka? Usch.. Orkar inte en börja å skriva hur jävla dåligt jag tycker att d ä! Påväg hem så försökte jag ragga upp en taxichaffis åt Buffy, d gick tydligen ganska så bra sen inte pågrund av mig dock! =)

Vaknade upp på lördagsmorgonen å försökte direkt att duscha bort baksmällan. D gick ganska så bra faktiskt. Örjan å jag gick upp till systemet för å införskaffa dricka till kvällen. Snacka om kö men där gick d snabbare än 45 min iaf! Vi mötte upp Clara å gick en sväng på stan. För en gångs skull så va d faktiskt Örjan som köpte två par skor, kors i taket.=) Jag å Clara köpte lite presenter åt Petting å filade mest på våra outfits inför kvällen. Å måste erkänna att vi lyckades riktigt bra. Efter ett välförtjänt vil på soffan så va d bara påt igen. Fixa iordning sig å sen dra till Pettings kalas.. =) Där bjöds d på smörgåstårta å vin, Mmm... Robban spelade gitarr å Jonas utsåg sig själv till Dj som vanligt när inte Linda ä hemma. Vi lyssnade på en massa gamla godingar å spelade "Hur fan visste du det". Den roligaste kvällen på riktigt länge! Vi brudar å Jonas drog sen till Platens, medans Örjan å Robban gick till Mörners. För en gångs skull så dansade vi ganska mycke, å jag tror jag stod å dansade på en fåtölj..?? Blev även sådär kärleksfilms-buren emellan vakterna riktigt kul, måste sett så ut iaf.... En riktig karl ä en sån karl som ä tillräckligt stark för å bära en. Mitt motto iaf =). Efter att äntligen lyckats hämta ut våra jackor (igen) så mötte vi upp Örjan å Robban på Maxim där hällde vi i oss sprit (så himla onödigt) å sen gick jag å Örjan hem å la oss.Fyy vaknade upp på söndagen mä den värsta baksmällan på riktigt länge, men d får man kanske ta när man hade den roligaste kvällen på riktigt länge!

Tack alla för en underbar men hård helg!!


image387


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0