Finsk limpa, hockey å kalas

Ja ännu en helg har flygit förbi. Den har sett utt ungefär likadan som alla andra. Fredagen började mä förfest här hemma den började ganska lugnt, bara jag å Clara. Men sen kom Petting efter jobbet å Becka. Efter hockeyn så började pojkarna droppa in, Örjan, Robban å Jonas. Oväntat roligt! Framåt midnatt drog vi brudar till Platens å d va som vanligt, mycke folk å härlig stämning.

Lördagen började med en sväng på stan, jag å Örjan ville ha nån god frukost så vi gick å köpte nytt te å nybakat bröd. Bla finsk russinlimpa, ingen höjdare direkt..=( Tog även en sväng förbi Gina å köpte en as snygg jacka/tröja som jag sett på en tjej under fredagskvällen. Efter den goda frukosten så spenderades hela dagen i soffan iaf fram till kvällen då jag skulle till Buffy för å fira hennes födelsedag. Vi bjöds på jättegod mat å kladdkaka. En jättekul kväll som efter mycke om å men avslutades på Platens igen. Dansade så mycke att jag har världens träningsverk idag. Aj aj..


Rödvins läppar. Jo föresten, jag va tydligen så stark när jag skulle öppna min vinflaska så att korkskruven gick av. Lyckades till slut att få upp skiten iaf. Men så jävla onödigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0