Ej lung

Jag hade faktiskt tänkt å ha en lung helg men så blev d ju inte. Eller halv lungt ifredags så va jag,Sara å Sara på bio. Skönt för en gång skull å inte va bakis på lördagen med tanke på att jag jobbade. D va hur kul som helst iaf, alla va så himla glada å handlade en massa men d berodde nog på fina vädret..=) Å när alla va så himla glada så blev jag så himla sugen på å få klä upp sig å gå ut. Villket till slut alla brudar oxå hängde på, jag å Sara gjorde en jättestor pasta sallad. Mm.. Sen kom Clara å Sara å som vanligt så fortsatte kvällen med en himla massa skitsnack å ganska mycke seriösprat, Pontare-dansen å skoprovning. Å självklart en härlig blandning av alkohol, jag tog fram flaskan mä hittegods.. Alltså en blandning av kvarglömd sprit. Låter kanske inte så trevligt men sprit som sprit. D räckte iaf till typ 4 groggar, gratis ä gott.


Så jävla heta, INTE! Ha ha!
180486-391180486-390

D blev iaf Platens som vanligt, d va tydligen nått superhjälte-tema villket typ 3 personer hade hakat på. Gillade brudarna som va utklädda till Pippi å hade skrivet på ryggen nåt i stil med "Undra om Pippi även har rött hår på sin bullfitta?" Ha ha. Å bartendrarna va heta i sina kroppsstrumpor. Mm mm mm..

Hemfärden va roligast på riktigt länge, jag å Clara gick å köpte varsin burgare å satte oss på en bänk på stora torget. Inte direkt nån sol kl halv 3 på natten men ändå! =) Sara å Sara kom för Sara hade glömt sina nycklar hemma hos mig. Å hela vägen hem så sjöng å dansade Clara å Sara till låten Low mä T-pain  å vi andra försökte d bästa vi kunde för å hänga mä. Har inte skrattat så mycke på länge, fy fan va kul vi hade!

Ser fram emot torsdag d Sara fyller år!! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag har två st filmer från hempromenaden =D

2008-04-08 @ 13:30:41
Postat av: Clara

Fy fan va jag hade ont i magen när jag kom hem, dessutom va jag hes..har inte heller garvat så mycket på länge! bästa dansen!!! :D måste dansa oss hem på det där sättet VARJE lördagkväll tycker jag! HAHAHAHA!

ses på torsdag!? :)

puss

2008-04-08 @ 13:53:28
URL: http://noggerblack.blogg.se
Postat av: Elin

Jag kom på att jag oxå kanske hade filmat, men d hade jag tyvär inte! Måste få se på torsdag!

"applebottom jeans...

low, low, low, low... hu!

2008-04-08 @ 14:01:10
URL: http://kalee.blogg.se
Postat av: Susse

Fan va kul det såg ut och va...jag vill oxå va med....saknar er.....puss

2008-04-13 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0