After work

Fredag å lönen har kommit, helvete vad mycke folk d va på jobbet, d va helt sjukt!! Men d ä kul å jobba när d ä mycke å göra!!

 Efter jobbet så va jag å Buffy bjudna hem till Saras mamma på afterwork fest som egentligen va en lite tidig 50års fest. D va jättetrevligt med en massa god mat å dryck, tipspromenad å akvarellmålning. Vid tolv så gick Buffy å jag en sväng till Platens å stod mest å glodde på folk. Jag ä så glad att jag inte tog den där sista ölen för jag mådde inte alls dåligt på lördagen.


180486-404

Lördagen va nästan ännu galnare på jobbet, men som tur va så va de flesta kunderna på bra humör villket gjorde allt mycke lättare. På kvällen spelade John Stridh på L´orinet jag å Buffy satt hemma hos mig först, gjorde en pastasallad, drack rödvin å åt chokladtryffel. Vi hade ju tänkt å ta d lungt, d gick bra till en början men ja efter en fishermanfriends shot  på L´orient så minns jag inte ett smack. Fick ett sms av Buffy dagen efter där d kort å gott stod "Jag ä så jävla bakfull". Jo tack d va jag oxå å jag va tvungen å va trevlig mä Örjans mamma å syster nere på landet. Men d gick ganska bra ändå! Aja... Vi kan verkligen spåra!

Å kände igårkväll att jag börjar få ont i halsen hoppades på att d skulle försvinna under natten men icke! Jag kan å vill inte bli sjuk!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-04-28 @ 10:25:15
URL: http://wiiiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0