Idol

Ja då va Idol igång igen då, fan va härligt! Kul å se folk göra bort sig, älskar d! Även om jag ibland måste hålla för både ögon å öron för att slippa d allra pinsamaste. Många av dom som ställer upp i Idol verkar ju helt blåsta, Har dom ingen självkritik? Eller så har dom taskiga kompisar som inte ä ärliga å säger som d ä, nämligen att dom inte kan sjunga. Eller så har dom inga kompisar....

Å föresten vem va den där rödlätta killen i ÅFF tröja?? Ha ha! Stackars Åtvidaberg.

En annan säsongstart igår va House, gud va jag älskar House... Fast å andra sidan så skulle aldrig jag vilja ha honom som min läkare! Aja..

Heroes börjar ikväll oxå, samtidigt som säsongsavslutningen av Project runway. Men förhoppningsvis så ä Heroes avsnittet bara en timma eftersom Project runway ä ett dubbelavsnitt. Fy märks d att jag kollar lite på tv?

Men härligt mä alla nya serier såhär till hösten när man ändå inte kan vistas ute!


Ps. Jag har inget å ha på mig, skulle behöva en massa nya kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0