Fy!

Gud va dålig jag har blivit på att


uppdatera min blogg!


Men va iaf på hockey igår!


Träningsmatch mellan LHC å HV 71.


Va
kul fakstiskt, kul å se den nya hallen!

 
Har inte varit på hockey på flera år! Sen
 

finns d ju folk på hockey matcher


somverkar va helt dumma i huvet, visst


att man kanske kan skrika på spelarna å
 

domaren när dom gör nåt dåligt. Men att
 

skrika fitta å hora, eller skrika saker om


deras familjer verkar jävligt dumt! Fy fan

va förbannad jag blev. Uhh... Pinsamt!


Aja... Nu har fan texten blivit såhär jävla


stor två gånger i rad.. Orkar inte skriva
 

om skiten en gång till!



Ska träffa mamma nu å äta lunch!


Puss puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Din text är cp eller är den bara det på min jobbdator?

2007-09-19 @ 15:09:08
Postat av: Elin

Nä råkade komma emot nåt, å efter andra gången d hände så orkade jag inte skriva om hela skiten igen...=(

2007-09-19 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0