Bowling..

Ja då va helgen över då, lika snabbt som vanligt! Jobbade iofs i lördags så har ju bara vart ledig en dag! I fredags så va jag, Örjan, Petting, Susse å Linda å bowlade, eller enligt resultats skärmen. Mc Bajs, Mc sa jag, Mc Tant,
Mc Mess å Mc Big mac... Fråga inte..?  Ni vet ju ur Linda ä! Jag Örjan vann ju iaf å jag kom tvåa, d va tur för den som vann av tjejerna fick tydligen Örjan. Då va d ju bra att jag vann, även om kanske Örjan gärna hade bytt ett tag. Ha ha ha!



Sen blev d Platens som vanligt, jävligt kul kväll. Förutom att jag jobbade på lördagen! Fast d nästan bra för då skärper jag mig å dricker inte så mycke som jag egentligen skulle kunna! Å då brukar d spåra som fan...
 
Efter jobbet åkte jag å Örjan till landet. Hade egentligen tänkt å kolla på John Stridh i Rimforsa, men vädret va ju förjävligt så vi skippade d tyvärr. Blev å äta smörgåstårta å glo på film ist! Eller ja både Örjan å jag somnade på soffan så så mycke film tittande blev d inte.

Igår (söndag) så hade jag å Örjan varit tillsammans i 1 helt år! Snacka om skumt.. 1 år! Så fort d går...
Älskar dig.. =)

Fick en gädda igår när vi va å fiska föresten, Örjan fick inget..hi hi hi!

Ps. Köpte naturgodis för 72 spänn... Ooops!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men ärligt vad är grejen med alla toalett-bilder på mig? haha...kommer för övrigt inte ihåg när du tog den för fem öre. Illa. men kul var det=)

2007-09-10 @ 18:06:06
Postat av: Elin

Ha ha! Vi konstaterade ju att vi inte tagit nån "toalettbild" på dig på länge... därför passade jag på! =9

2007-09-11 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0