Världens bästa flickvän..


D blev faktiskt te å scones i lördags morse.. Även fast jag fortfarande va full då, å hade världens huvudvärk! Men d blev himl bra faktiskt.. Tog en lång varm dusch under tiden dom va i ugnen, då nyktrade man till lite!

 Bild bevis,,
 


Vet inte riktigt vad som hände på fredagskvällen! Skulle bli en lugn kväll mä lite vin å käk.. men så blev d ju inte.. Började med att jag stod i köket, kvällen rätt blev paj å sallad.. Så jag stod där i köket, lagade mat samtidigt som jag dansade å höll en kniv i ena handen å en folköl i andra..  Måste ha sett roligt ut å inte å tala om farligt! Efter att jag hade skurit klart avokadon så såg d ut som om jag hade mördat en alien i köket, gröna fläckar överallt.  Men gott blev d iaf.Tror Buffy å Petting tyckte d oxå!

Efter maten så satt vi bara å snackade en massa som vi brukar å drack en massa vin... som vi oxå brukar.  Slutade mä att jag å Petting gick en sväng till Platens.. Villket vi båda nog har ganska så dåligt minne ifrån. Vi råkade tjafsa mä en av tjejerna i garderoben, villket vi fick höra på lördagen =( Oopps...

Aja.. sen jobbade jag på lördagen oxå, så himla roligt jobb jag har! Älskar d!

Sen gick Petting å jag ut igen.. Träffade Örjan senare på kvällen, lånade en hatt å blev sähår söt!! =)

180486-260


Pusss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0